همزمان با سالروز صنعت دفاعی صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه قم از مجتمع صنایع دفاعی بعثت قم 

فرمانده سپاه امام علي بن ابی طالب ع همزمان با سالروز صنعت دفاعی، با حضور در مجتمع صنایع دفاعی بعثت قم با مسئول و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۲۲۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد ظهر امروز همزمان با ۳۱ مرداد سالروز صنعت دفاعی، ضمن حضور در مرکز صنایع دفاعی بعثت قم، با مسئول و کارکنان این مجموعه، دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده سپاه قم در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام صنعت دفاعی کشور به ویژه وزیران شهید؛ دکتر چمران، سرلشکر نامجوی، سرلشکر فکوری و دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید دکتر فخری زاده، افزود: خدای بزرگ را شاکریم که عرصه صنعت دفاعی کشور به مدد مجاهدت‌های مجاهدان این میدان و نقش آفرینی‌های نیروهای مسلح مقتدر کشور در تولید قدرت، امروز موجبات عزت، اقتدار و افتخار ایران و ایرانی در مقیاس بین المللی را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت صنعت دفاعی و نقش آن در ارتقای جایگاه کشور می گویند: «در خصوص ابزارهای دفاعی کشور و هر آنچه اقتدار ملی را تأمین یا پشتیبانی می‌کند، هیچ گونه چانه‌زنی و معامله‌ای با دشمن نداریم و راه اقتدار را با قوت به پیش خواهیم برد».

سردار موحد در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مجاهدان این عرصه، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت‌ناپذیر نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست.

در پایان این مراسم پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، تنی از چند کارکنان موفق این حوزه با حضور سردار موحد تجلیل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار